بست رویو

bestreview

بست رویو

bestreview

بهترین ماشین لباسشویی ال جی در بازار ایران

نحوه استفاده صحیح از برنامه های ماشین لباسشویی را باید خیلی جدی بگیریم. زیرا با استفاده درست و صحیح میتوانیم هزینه های مصرفی خودمان را کاهش دهیم. هزینه های ماننده مصرف آب و برق که باید خیلی در این امر صرفه جویی کنیم.

خرید بهترین ماشین لباسشویی یکی از دغدغه های خانواده های امروزی است .همه مدل های ماشین لباسشویی مانند یکدیگر نیستند و در این نوشته قصد داریم راهنمای انتخاب خرید بهترین ماشین لباسشویی براساس نیاز شما را معرفی نماییم. در این نوشته شما با بهترین مدل ماشین لباسشویی حال حاضر بازار ایران مانند ماشین لباسشویی بوش، سامسونگ، اسنوا، ال جی و بکو و … آشنا خواهید شد


بیشتر لباسشویی ها برنامه ای جداگانه برای شستشوی نخی (cotton) یا الیاف مصنوعی (Synthetics) همراه با تنظیم دماهای مختلف دارند. برنامه های شستشوی نخی معمولا با دمای بالاتر هستند، در حالیکه برنامه الیاف مصنوعی در دمای پایین ۴۰ درجه سانتی گراد یا کمتر با چرخش خشک کن کمتر انجام می شود. همچنین در بعضی از لباسهای – پلی استری – ویسکوزی – که نیاز به شستشوی آرام و حساس دارند طراحی شده است.پ

خرید ماشین لباسشویی مناسب با نیاز شما می تواند از هدر رفتن بسیاری انرژی جلوگیری کند .

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 یکی از گزینه های خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد که با ظرفیت ۹ کیلوگرم مجهز به اینترنت اشیا است. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842 با ظرفیت ۸ کیلوگرم  یکی از موراد خرید بهترین ماشین لباسشویی می باشد که دستگاهی مناسب واگر به دنبال بهترین مدل ماشین لباسشویی در  بازار هستید درخرید بهترین ماشین لباسشویی ال جیدرنگ نکنید. کیفیت و دوام مناسب از ویژگی‌های محصولات شرکت ال جی است. 

برنامه های شستشوی پشمی – دستی – ظریف ( delicate – had wash – wool)

این برنامه ها معمولا با دمای پایین و حداقل زمان کار کرد لباسش شویی در زمان شستشو انجام می شود تا از آسیب به لباس جلوگیری شود.


این برنامه مشابه برنامه الیاف مصنوعی می باشد اگر مقدار زیادی لباس ظریف مخصوصاً پشمی و ابریشمی دارد این نوع برنامه بسیار برای لباسهای شما مفید است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.